Omöjlig känsla av stress

Nu ska ni få höra. Det blev en sen kväll igår och med bra humör cyklade jag till skolan men humöret ändrades snabbt. Fort fick jag höra allt som skulle göras klart redan idag och jag fick den där omöjliga känslan av att det verkligen inte skulle gå. Jag stressade runt på skolan som en galning och med massa hjälp från min älskade vän Sarah så lyckades jag hinna klart. Alla tjejerna stöttade mig så galet mycket idag och jag blir så lycklig att jag har så underbara vänner. Liv kramar om en med hela sin värme, Stella ringde och undrade hur jag mådde nu på stan, Mira tog all stress ifrån mig idag på stan och hjälpte mig massor och Sarah hjälpte mig att lösa alla problem.

Nu har jag alltså precis varit på stan och köpt det sista till balen men lite panik finns fortfarande kvar.
image538 image539

Klämmor, hårnålar, band och massa annat.
Nu imorgon ska håret fixas kl tio.

Nu skriker pappa, vi ska ut med bilen som han lånat. En cab, två sitts. Hihi
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0