Mysig tjejkväll!

Trevlig tjejkväll igår med Liv, Rebecka, Sarah, Sandra, Stella, Emma och Emma. Förfest hos mig med massa dipp och grönsaker, sedan x3m. Dock var det väldigt roligt innan och väldigt tråkigt ute men förfesten är ju den man minns bäst och som oftast blir roligast.

image503

Erik är sjuk och jag sov hos honom inatt så jag hoppas på att jag inte blir sjuk jag också, känner av halsen men hoppas att feber och annat håller sig borta. Kom just hem från lunch med Erik och sedan en sväng på Rusta för att söka lite solprodukter till utlandet. Hittade inget som jag riktigt kände var rätt, bara en deo som jag verkligen behöver eftersom min andra börjar ta slut.

Nu är mina planer att jag ska sätta mig framför symaskinen och sy lite, sedan ska jag städa och förbereda grillandet för ikväll med familjen. Ha en trevlig dag!

Juste, jag har ju färgat håret. Lägger in bilder så fort det börjar funka!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0