Min underbara mamma

Jag har världens bästa mamma. Idag när jag kom hem från skolan, dyngsur, förbannad, image500trött och hungrig så klev hon snabbt upp från soffan och for in i köket och kokade (riktig) varm choklad till mig med grädde. Jag blev så glad och glömde snabbt hur förbannad jag var. Åh mamma.

Nu sitter jag här för att fixa historian för att sedan gå en promenad i regnet med hunden. Efter det blir det matteplugg och sedan tänkte jag försöka cykla en sväng, tror inte jag hinner med gymmet idag. Kl nio kanske jag dessutom far till Erik med pappa som ska till tennisen, känns som att jag behöver sova brevid någon varm person idag.

Tack för alla söta kommentarer, blir jätte glad verkligen!
Även det gjorde att mitt fula humör försvann, sköt om er så återkommer jag efter middagen! :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0