Min dag

image556

Kom precis hem från Strömpilen, var där med Mira för att titta runt lite. Hade dock inga pengar vilket var rätt skönt eftersom jag inte kom hem med någonting onödigt.

Kollade precis mailen och fick se att jag fått ännu ett veckomejl från tidningen Glamour. Rubriken var, "En liten smygtitt på höstmodet" och jag höll på dö. Hur dum får man vara att redan INNAN sommaren skicka ut ett mejl, säg någon som är intresserad av höstmodet redan nu. Inte jag i allafall och det gjorde mig riktigt förbaskad, all sommarkänsla behövs för att man ska palla sista nu innan skolan så varför ens tänka på hösten. Nej, inte rätt. Nästa rubrik hoppas jag är "399 stycken blommiga klänningar".

Aja, från en sak till en annan så har jag haft en himla bra dag idag. Prov som jag klarade och gjorde att jag fick de betyg jag ville ha. Slutade tidigt och for iväg och tränade vilket också gick bra, kors i taket. Sedan en promenad med hunden och sushi till middag. Mysig kväll med Mira också och nu är Erik här. Kan inte bli mycket bättre. Är taggad på Brännbollsyran imorgon och hoppas på bra väder.

Ha en bra kväll, och jag har inte glömt att lägga in sybeskrivning på rosetten. Kommer imorgon eller helgen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: E

vill bara säga att jag tycker att din blogg är toppen! du verkar vara en kanontjej med fötterna ner och huvudet upp. I bloggen finns en bra blandning, och jag tycker att du lyckas förmedla värme och glädje trots att det är datorskärmar emellan. Dessutom verkar du ge hundra procent i det du tar dig för, det är nåt att se upp till. Såg dig för övrigt på röda mattan på balen, och du var ju urtjusig! Fortsätt i samma anda, ha en fin dag!

2008-05-30 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0