Lagmiddag och bowling

Jag ser nu att verken dagens outfit eller sommarbilderna vi tog idag fungerar. Jag förstår inte varför så jag får lägga in dom imorgon istället. Kom just ifrån bowling och tacomiddag med småtjejerna. Jag hade jätte roligt och åt så jag nästan sprack!

Bowlingen gick inge vidare faktiskt, förutom ett av spelen. Men det var väldigt roligt!

Nu ska jag packa och sedan måla klart bilden som ska vara inlämnad imorgon, efter det ska jag färga mammas hår och sedan skriva lite på mitt CV.

Återkommer med bilder från kvällen, ikväll.

pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Din blogg gör mig så himla glad!! Kenza håller inte ens din klass. Fortsätt så här! Förresten, så syr du jättefint och din stil är helt klockren, som också ditt liv verkar vara. Nämen det är väldigt kul att läsa, jag läser varenda dag i alla fall=) Kram på dig och sluta aldrig!

2008-05-13 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0