Hemma igen!

Hallå allihopa! image515
Nu är jag hemma igen och ja, självklart har jag haft det totalt underbart. Jag lyckades helt koppla bort all stress och njöt varenda dag. Hotellet var fantastiskt med två stora underbara pooler och utsikten var makalös.

Resan började dock inte lika bra, det var nämligen flygstrejk på Kreta. Vi skulle egentligen ha kommit vid nio tiden på morgonen men vi kom istället klockan åtta på kvällen. Vi kom till Arlanda från Umeå kl 19.30 ungefär och sedan gick planet igen kl tio över elva dagen efter. En lång obekväm natt på en hård bänk under en blå handduk, men det gick duga!





Utsikten från Hotellet.
Agia Marina, Caldera Village heter hotellet.
Där fanns två stora utomhus pooler, bastu, inomhuspool, gym, jacuzzi, bar och restaurang och ett minimarket.
  

Poolen
   


Vi gick ner till havet några gånger, det var jätte vackert och vattnet var grönt och varmt.
 


 


Återkommer med tusentals mer bilder, måsta bara plugga en liten stund.
Fler bilder kommer ikväll! :)





Kommentarer
Postat av: A

guu va snygg du blev i håret. Blev ju hur bra som helst!!

Härligt att du haft det bra och att du är tillbaka i bloggvärlden. kram

2008-05-24 @ 18:30:54
Postat av: C

snygg bikini hörru ;)

2008-05-25 @ 00:34:43
URL: http://ine.webblogg.se
Postat av: Sarah

Hej tjejen!
Va fin och brun du är. När jag kollar på bilderna blir jag så avundsjuk hehe =)Nä nu ska jag planera min semester! Ses om en timme eller så, puss!

2008-05-26 @ 08:57:56
Postat av: Lisa

Vad söt du är Anna :)

2008-05-27 @ 14:13:07
URL: http://lissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0