Hemma i Umeå

Godmorgon, jag är hemma igen. Hann inte skriva igår eftersom jag aldrig fick tag i någon dator. Tillbringade hela dagen med Erik, eller dagen i allafall. Kvällen satt jag mest nere med hans lillkusin Lovisa (världens sötaste om någon undrar) och han satt uppe med de äldre kusinerna. Vaknade i allafall nyss, Erik for tidigt till nåt jobb med laget och jag tittade in här. Ska äta frukost och sedan försöka låna en cykel och ta mig hem. Plugg väntar och ikväll blir det inget annat än att ta det lugnt. Är hundvakt och jag är så utpumpad att inte ens försöka göra något.

Ikväll ska jag lägga in allting jag har inhandlat från huvudstaden, det blev rätt mycket faktiskt.
Jag vill egentligen inte vara hemma, jag vill vara i Stockholm och bo hos mina kusiner. Jag trivs så bra däroch det känns som ett stort hål när jag kommer hem, jag vill tillbaka. Älskade kusiner, vädret, livet där ja allt. Kommer inte undvika att ta Stockholm som ett alternativ när jag ska flytta hemifrån, det är en sak som är säker.

Nu ska jag gå ner till Eriks kusiner och sedan ta en cykel hem till pluggandet.
Ha en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: lisa

fin blogg =D
hoppas du får en bra dag! :)

2008-05-03 @ 10:58:43
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0