Godkväll

Godkväll allihopa.
Jag har precis pressat mig igenom Historian. Är rätt nöjd över mig själv och såg nyss att den inte behöver vara inlämnad fören kl 24.00 imorgonnatt. (00.00), så det känns skönt. Så ska finlira lite imorgon med texten sedan får det vara klart, orkar verkligen inte satsa. Sedan är det matte som gäller, kommer plugga hela dagarna framöver innan fredag, sedan gäller det.

På fredag ska jag även till frisören och hon har bokat flera timmar till mig för att få mitt hår fint. Hon är guldvärd allstå, jösses! Hon har i allafall tipsat mig om att titta på Kate Hudsons hårfärg vilket gjorde mig stormförtjust eftersom jag har flera bilder utklippta på just hennes hår och frisyrer. Vet dock inte om det kommer bli så blont, men ja vill bli fräscht sommarblond i allafall vilket kommer bli spännande. Hon har även lovat att göra en glanstvätt innan balen så mitt hår blir extra fint, vilket människa allstå! :)

Nu kom Erik och jag ska gå och lägga mig och sova, är dödstrött.
Pussochgodnatt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0