En liten paus

Jag håller på att plugga matte, eftersom jag har nationella imorgon i Matte C. Har stängt in mig i pappas arbetsrum och har nu precis kommit på banan igen efter att ha brytit ihop. Tårarna är torkade och jag beslutade mig för att kämpa, annars har allt varit förgäves. 

Idag har jag lyssnat på en föreläsning som tog kol på mig. Mannen som talade var en av de få som lever som överlevde koncentrationslägrena. Hans berättelse gjorde mig så galet känslosam, jag tror inte någon människa har fått mig så känslosam. Jag känner det fortf. att jag inte riktigt mår bra efter att ha hört hans historia men samtidigt så har jag verkligen tänkt till vilket säkert var syftet med föreläsningen. Han hade en himla tur.

Sedan kom jag hem, pluggade, tog en promenad med hunden och for till Marlene (min frisör) och hämtade lite böcker till imorgon eftersom att jag ska dit vid två och bli riktigt blond! :)

Nu måste jag återgå till pluggandet och jag är ledsen att jag är frånvarande både här på bloggen och från mina vänner. Telefonen är av och jag ska bara koncentrera mig på x, y och allt annat "skit".

Ha en trevlig dag så ska jag uppdatera ordentligt imorgon, :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Linn

ÅH, den mannen som pratar om det är SÅ BRA! Längtar tills han kommer till draggen igen =) (om han gör det!) varje gång är lika bra!!

2008-05-09 @ 21:54:45
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0