En lång måndag

Åh söta läsare, jag blir så galet glad av era fina kommentarer.  Idag fick jag två stycken som verkligen fick mig att verkligen börja skriva ordentligt. Det är dock lite synd eftersom jag far till Grekland på onsdag och är borta en vecka så jag hoppas inte att ni sticker, utan återkommer fredag v 21 :)!

Jag har i allafall haft långdag i skolan och sedan for jag och fikade med min bästa Caroline. Hon är så mycket guld värd för mig och det kändes väldigt skönt att hinna träffa henne nu innan jag far. Nu ska jag alldelels strax sätta mig och fixa lite saker inför lagmiddagen imorgon och sedan måla på min bild som ska vara klar på onsdag.

Mycket som ska göras nu innan jag sticker till Grekland, både i skolan och här hemma.

Att göra:
Färga mammas hår
Packa
Städa rummet
Växla pengar
Köpa solskydd
Köpa solglasögon på H&M
Träna

Jag lovar att ikväll ska jag lägga in mina sy bilder så håll utkik. En rosa och en grå kjol väntar plus ett rosettskärp som är hur sött och enkelt som helst att fixa ihop.

Åter kommer strax! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar också din blogg! Kollar varje dag :)

2008-05-12 @ 21:44:00
URL: http://mnh.blogg.se
Postat av: Caroline

Du är guld för mig också. Men det vet du ju!
Vi ses efter greklandet och glöm inte att njuta. Du är verkligen värd det efter allt slit!
Ta hand om dig :*

2008-05-12 @ 22:45:59
URL: http://ine.webblogg.se
Postat av: m

När åker du egentligen? :) Sjukt gulligt bälte du hade gjort förresten

2008-05-13 @ 00:46:31
URL: http://myra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0