Bloggrekord igen

Hallå allihopa!
Bloggrekord igen, glad jag blir och klockan är bara tio, haha.

Jag har pluggat hela dagen idag men det känns verkligen inte som att någonting har gått in i skallen. For vid sju med Erik och kollade på fotboll på gamlia och nu är jag hemma igen och pluggar. Sista provet nu, det tänker jag inte slarva bort.

Hoppas alla hade en underbar dag igår och känner sig nöjda. Jag sprundlar fortfarande av glädje och måste säga till er som inte gick, RAGGA UPP EN 90 OCH GÅ NÄSTA ÅR!

Fina kommentarer idag igen och jag blir superglad och jag inser just nu att detta inlägg inte alls blir särskilt läsvärt. Det jag tänkte komma fram till var att jag har en del saker jag ska rätta till här på bloggen.

- Fixa beskrivningen på rosetten (ursäkta)
- Fixa en ny header, min nuvarande är pinsam.

Nu måste jag fortsätta med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0