Besöksrekord igen!

Åh galet bra, besöksrekord igen och det är hela två timmar kvar av dagen, haha.
Välkomna alla nya och stanna gärna, för inget gör mig så glad och skrivsugen som många läsare.

Planering för torsdag och fredag:
Torsdag:
- Föreläsning
- Planera student
- Plugga matte
- Träna (intervallträning)
- Hårinpackning
- Ladda prov och sova

Fredag:
- Nationella prov i Matte C
- Nationella provet är ÖVER och ALL MATTE!
- Shopping, ett par skor till bal och student plus tyg till min rosa balrosett.
- Färgning hos frisör, kommer bli blont.
- Middag med Liv
- Förberedelser inför förfest
- TJEJERNA KOMMER
- Utgång

Åh jag är så glad över allting idag. Trots att jag inte gjort mycket mer än tränat och pluggat. Glad glad glad.

Här är två bilder på två olika gånger då jag varit hyffsat blond. Nu blir det tillbaka till någonting sånt, förhoppningsvis aningen blondare.
Ena bilden är från 2007 november någongång.
Andra bilden är från sommaren 2006 trorjag.

image501image502

1                                                                                                                   2

Nu hoppas jag att Erik kommer snart, ska kila ner och borsta tänderna, godnatt och hoppas nu att det kommer minst sju läsare till så mitt rekort blir tresiffrigt. Godnatt mina kära!

Kommentarer
Postat av: Ewie

grattis ^^ hur många besökare är du uppe i nu då ?

2008-05-07 @ 22:26:29
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: lena

grattis;)

2008-05-07 @ 22:28:12
URL: http://www.lenaz.blogg.no
Postat av: Caroline

woho
jag en delaktig i besöksrekordet :)
Snygg frisyr föresten :)

2008-05-07 @ 22:35:38
URL: http://Http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0