Årets tränare

Har spenderat kvällen med min vän Caroline. Jag bjöd med henne till lag och föreningsfest där vi grillade och umgicks. Det var verkligen jätte trevligt och det var så himla längesedan jag såg allihopa. Dessutom blev jag valt till "Årets tränare" av styrelsen för Umeå Handbollsförening.
Jag är så himla lycklig och glad över det och det ger mig himla mycket tagg till nästa säsong. I sommar blir det att planera och förbereda. Tack allihopa och jag står inte ensam bakom detta pris. Alla tjejerna i laget är helt underbara och har stöttat mig lika mycket som jag stöttat dom.

image537

UHF Årets tränare 07/08

Tack!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag brukar ju inte kommentera men Grattis!! Du är värd varenda pris och uppmuntran du kan få. Tjejerna kan skatta sig lyckliga att de har en sån engagerad tränare som du. Grattis igen! Kram!

2008-05-25 @ 12:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0