Träning + utgång

Hej allihopa, jäklar vilket underbart väder det var idag. Jag och Erik klev upp tidigt, vaknade redan nio av att Eriks telefon ringde varannan minut. Han är himla poppis nu för tiden, men bra var väl de eftersom vi kom upp en timma tidigare än väntat. Vi gick ut med Loka i fin vädret och sedan till stan en snabbis för att kolla jeans till Erik och försöka hitta några kläder till mig som jag kan ha på mig til ikväll. Men jag hittade faktiskt ingenting, snåljåp. Men var i allafall på VILA utförsäljning med Caroline igår och där hittade jag en svart tubklänning, jätte fint till sommaren.

Nu har jag pluggat och dushat. Sitter och funderar på kläder till ikväll, köpte ju inget nytt. Jag har letat fram en grå oversize t -shirt med rosa rosett, leggings och skärp, OCH outfit nummer två består av ett vitt luftigt stort långt linne och en kort ljusgul kort liten skjort kofta och bälte tillsammans emd mina vita ballerina. Dags att hämta hem sommarn, lutar nog åt det sista. Blir så glad när jag ser andra i sommarkläder så nu tänkte jag också köra på det.

Nu ska jag fixa träningsschemat för kvällens träning, sedan äta middag och fara till träningen. Efter det blir det förfest hos Sarah med Amanda, vilket kommer bli hur mys som helst. Dricka gott och fint umgänge. Blir dock lite sent, kommer inte till sarah fören halv tio. Har träningen till nio så, men aja. Vi kör!

Ha en trevlig kväll allesammans.
Adjö-

förrästen far jag till fjällen imorgon, ska försöka skriva innan dess men vet inte om jag hinner.
Annars om inte, ha ett SJUKT bra lov. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0