Tråkigt avsked

Okej, rubriken är inte så farlig som de låter men det skär i mitt hjärta.
Jo, jag ska lämna tillbaka min älskade grå jacka från H&M med hög krage som är bland de bäsa köpen jag gjort, tills den dagen alla trådar började komma fram och nu faller den sönder. Känns hemskt tråkigt att saker och ting ska gå sönder, speciellt när de är beställda från seriösa företag som H&M. Aja, något gick på tog. Nu ska jag få mina pengar tillbaka eftersom de inte finns några kvar av den sortens jacka.

Ja jag kommer nog frysa nu till våren innan solen tittar fram, tyvärr.
... fast som räddare i nöden har jag blivit erbjuden av min kära granne att låna hennes svarta jacka, som är rätt lik den jag snart kommer att bli av med. Hon är en ängel!

Nu ska titta igenom mitt arbete, projektarbete, och sedan ska jag åka med pappa vid nio, tio tiden och sova hos Erik. Imorgon är det fredag, skönt med helg. Dock måste jag upp klockan halv sju på lördag eftersom mina småtjejer har match, men jag är säker på att vi kommer väcka upp Sandvik denna lördagmorgon med ett tungt försvar och hårda skott på mål!



Jag har haft lite funderingar över en ny kategori här på bloggen. Eftersom jag skriver en del om mina små tjejer och att jag spenderar flera timmar i veckan med dem så borde jag kanske kunna skriva lite om min vardag som tränar och allt jag lär mig. Dessutom så handlar mitt projektarbete om det så jag skulle säkert kunna komma med mycket tips och saker jag lärt mig på vägen, för dom intresserade.
En bra blandning kategorier är nog alltid bra, blanat nu med shopping, foto, och kanske numera tränartips. Eller nåt liknande, nåt att satsa på? Vad tycker ni?

ciao.

Kommentarer
Postat av: Stella

Vart har ni matchen på lördag sötnos? :)

2008-03-13 @ 22:21:21
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0