Små saker kan göra mig lycklig

Även små saker kan göra mig lycklig..

Okej, jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott men så lycklig jag skulle bli om det blir som jag nu hoppas. Sprudlar i hela kroppen och man börjar verkligen tänka framåt i livet på saker man verkligen vill hålla på med och utveckla. Det skulle verkligen göra att jag fick ny energi för att kämpa för det jag verkligen vill hålla på med.
Åh galet.


Igår blev det utgång fast jag inte skulle, t vå våningar med Emma. Liv, Amanda och Lisa var också där, himla trevligt fast det blev bara en snabbis eftersom jag skulle upp tidigt imorse och luncha med Caroline. Briemacka på Piazza, sedan en liten stund på stan. Hittade sjukaste finaste klänningen på Carlings, åh vad jag önskar att den blir min. Sedan for jag hem vid tolv, gick ut med hunden och mötte Sarah och efter det tillbaka till stan. Vi fikade och gick i affärer. Jag som skulle handla nåt att ha på mig till imorgon köpte istället en sjal till mamma, en skjorta till pappa och glass till kvällen. Smart Anna.
Kontot är nu tomt.

Nu sitter jag och tar det lugnt, ska snart börja klä upp mig lite för kvällen, det är nämligen tjejkväll hos Liv i holmsund. Mysipys. Sedan hoppas jag att jag får en sovkamrat ikväll också. (:

Imorgon taggar jag utgång och middag!
Wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0