Sammandrag i Sandvik

Börjar med att berätta om min helt underbara dag.

Kl kvart över sex var jag uppe och packade väskan för att åka på sammandrag med mina C flickor till Holmsund, Sandvik för att spela match. Mötte Sandvik först, gav dem en match i försvaret men var dock inte lita heta som dom var i anfallet så det blev förlust, men verkligen bra kämpat!
Över tre timmar till nästa match men jag lyckades springa omkring med tjejerna, äta och spela lite boll och underhålla mig så jag aldrig kände att jag hade tråkigt. Sedan var det dags för andra matchen, Ersmark 1. Ja, det är ju ett välkänt lag som vi ofta har haft lite svårt med men vi hade lite tur idag eftersom Ersmark var få och hade fått dela upp sig och spela tre matcher innan vår match och dom var nog rätt slut.

Vi hade förberett oss på ett hårt försvar och att vi skulle försöka skjuta så mycket som möjligt. Sedan kom det även ännu ett mål för matchen, minst åtta mål eller vinst eftersom ifall dom kraven uppfylldes så skulle vi få fara och bada efter matchen. Ersmark tänkte jag, ja jag tänkte faktiskt att allt är möjligt och det var det. Det blev förslust men kämpar glädjen och åtta mål gjorde vi och dom vann inte med mycket. Sjukt bra kämpat!
Jag skuttade upp och ner och skrek nog högre (som vanligt) än alla tränare på platsen och ja, hoppas det gav lite mer än bara ont i halsen i allafall.
.. ja vi gjorde ju åtta mål och vi for sedan och badade. Amanda och Liv var också och kollade på matchen så hela gänget spelare och vi tjejer for och badade. Hur roligt som helst, länge sedan jag hade så sjukt roligt och jag kände mig så lycklig! Galet så jag tycker om er!

Nu sitter jag här med underbara Sarah och kvällen ser väldigt lovande ut att bli minst lite lyckad som dagen. Vi ska göra sushi och troligen se melodifestivalen och ta de lugnt.
.. oj nu måste jag kila. Laxen smälter!

Dagens låt som numera finns på mobilen och stör min omgivning!



adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0