Projektarbeteplugg

Hejsan.
Härlig söndag idag, skönt med lov imorgon. Jag vakande hos Erik vid tio tiden, jätte skönt att vi somnade tidigt. Såg melodifestivalen igår, lätt bästa omgången. Jag tycker det ska bli så roligt att se när Carola möter Nordman. Klår Nordman Carola så skulle de vara så galet roligt. Men frågan är ju hur stor chansen är. Men de finns säkert fler än jag som är mer läss på Carola än Nordman.

Nu har jag suttit här och pluggat projektarbete. Duktigt va? och det går faktiskt riktigt bra. Ska försöka hinna klart med texterna innan tisdag. Har nämligen tänkt försöka följa med till fjällen med Erik. Vill inte minnas mitt sista sporlov som en enda gröt av plugg. Så dom kommande dagarna blir inte roliga, men jag jobbar alltid bäst under press.

Nu när jag skriver och jobbar så behöver jag musik.
Jag har lyssnat en del på RyanDan och jag tycker dom sjunger jätte bra och skönt att lyssna på såhär till pluggandet. Men Erik skickade en youtube länk med denna lilla kille. Ta och lyssna på hans fantastiska röst.
Han är en talang!

Nu ska jag fortsätta att plugga lite, sedan äta lite lunch och kila på Eriks match.
adjöss.




Kommentarer
Postat av: Linn

Oj vad bra röst! ^^
Vet du vad han heter?

2008-03-04 @ 20:51:03
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: emma

nu blev jag ju typ kär i han!!

2008-03-07 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0