Partyparty!

Igår var den bästa dagen på himla länge.
Började hur bra som helst. Jag fick mitt lilla dansjobb som jag ska hjälpa till att utveckla och bästa av allt, jag får kombinera det jag älskar mest. Att dansa och jobba med barn. Sedan träffade jag Emma på stan, mysigt värre och vädret var ju så fint och shopping blev det.

... och sedan kom kvällen. Den bästa på väldigt länge. Alla tjejerna var med, Sarah, Sandra, Liv, Stella, Amanda, Emma och Emma. Först snabbis middag på trekronor eftersom skit Balder hade plockat bort tacobuffén på fredagar, sedan for vi och drack på balder i allafall. Sedan blev det utgång!
Massa trevligt folk och mycket dricka!
image415
Mår dessvärre inte lika bra idag, magen gör ont och jag är himla trött men glad. Ska snart ut med hunden för att piggna till, sedan plugg och middag med våra gäster från Uppsala. Ikväll ska jag i allafall sy, det kan jag lova! Har velat det så länge och nu har jag äntligen tid. Erik kommer också ikväll och sedan ska jag förbereda för matcherna imorgon! Åh, bra lov!

Trevlig lördag!

.. och tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0