Nordman slog ut Carola

Nordman slog ut Carola, jag skrattar fortfarande. Min rubrik hade varit "Nordman pissade på Carola" men det var lite grovt skrivet. Roligt är det i allafall.
Nu ska jag fortsätta kvällen med att bju på chokladmousse som står i kylen. Ska stå där i 30 minuter, den är dock fusk. Allstå inte hemmagjord, utan Erik handlade sånt här pulver men jag har faktiskt provat det förut och det duger hur bra som helst. Billigt också, 17 spänn.
Nästa gång blir det egen, min mamma gör gudomlig chokladmousse, men ikväll är vi snål och lat.

Nu ska jag kila ner och lägga mig i soffan brevid Erik och se när Foppa åker runt på canal plus sport.
Godkväll.

Kommentarer
Postat av: lollo

Carola vart värsta förvånad tror jag ! Men jag är inte riktigt hajj på www.blogg.se än men måste man göra nått speciellt för att kunna ha en "kalender" på sin blogg ? :) Jag är inte så van ..

2008-03-09 @ 21:07:20
URL: http://lovisapppp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0