Långa tisdagen

.. har varit inne på bloggen fem gånger idag men inte kommit på något att skriva. Men nu kan jag i allafall berätta om min dag. Om det roar nån..

På väg till skolan halkade jag i hundpiss, la hela högerhanden i nersnöat isat hundpiss, väldigt bra start på dagen. Sedan flöt dagen på utan fler olyckor vilket var himla skönt eftersom jag var lite orolig. Jag och min kusin Alexandra pratade om hål i öronen. Jag har ett presentkort som jag fick av min kära Sarah men feg som jag är så har jag inte tagit mig dit, men nu är det ju snart bal så man kanske borde pallra sig dit och göra två hål. Det kommer isånnafall bli min första piercing..  uh.

Sarah, jag ringer dig när jag är redo!

Lång prommis med Loka nyss, trots vädret så kändes de riktigt skönt. Hon är så duktig att hon kan gå lös mesta delen av promenaden, fast en och annan duva störde hennes övande på att gå fot.
.. Just dushat nu och ska börja planera träningen ikväll, sedan blir det mat. Soppa och våfflor blir det. Mums, ja och sedan träning som jag sa. En trevlig dag, faktiskt!

image406
Loka

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det känns inte när man tar hål i öronen. :)
Det gör bara lite ont på kvällen. Det är skit skojj!

2008-03-18 @ 22:06:03
Postat av: Elsa Hofverberg

Jättefin bild!

2008-03-20 @ 18:56:22
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0