Långa tisdag

Nu inser jag verkligen hur mycket det är att göra innan skolan slutar. Jag bara blundar för de uppgifter vi får just nu, jag orkar inte tänka på något annat än projekarbetet, vilket faktiskt går himla bra just nu.
Ja, nu har de flesta i klassen slutat för en och en halv timme sedan och jag sitter och väntar på matte lektionen.
... fast som tur är jag inte ensam.


Efter matten ska jag springa till arbetförmedligen med några i klassen och lämna in CV. Bara för att, när chansen finns ska man chansen ta. Sedan ska jag springa till stan och lämna in till lite andra ställen. Sedan mat och träning. Ska lägga upp en träning som ska förbereda oss för två tunga matcher i helgen. Funderar och klurar för ikväll kommer tjejerna att få kämpa. Kvällen kommer att gå åt till plugg, och sedan ska jag pussa på min Erik.

Ha en trevlig dag, de ska jag försöka ha!

Kommentarer
Postat av: emma

menåå jag vill inte ha jobbigt ;p

2008-03-11 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0