Ja e nu hem i Ume

image410Tjohejsan, äntligen hemma nu. Bloggen har knasat sig hela morgonen så jag har inte kunnat skriva, tyvärr. Vi har haft det kanon bra med kanon bra väder och ajg tror faktiskt att jag har fått lite lite färg!

Idag har jag varit nyttig, uppe tidigt redan kl tio. Sedan ut med hunden med Erik, efter det tog jag och pappa bilen till mormor och sedan farfar och farmor. Nu ska vi snart äta och sedan ska jag träffa Linn och fika med henne, hur länge som helst sedan sisst.

Ja det är en himla massa man ska hinna med nu i veckan, känns nästan lite stressande plus en massa plugg då. Ja jag vill då i allafall spika utgång på fredag, skellefteå med laget på lördag och sedan får det flyta på.

Hoppas ni haft en himla bra påsk, det har jag men jag väntar fortf. på mitt påskägg från mamma och pappa. hm.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kunde inte ha tagit en bild då jag såg ännu mer mätt ut? :)

2008-03-24 @ 23:35:19
URL: http://lederhosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0