Härliga Härliga Lov

Det är så konstigt men jag är så sjukt stressad nu på lovet. Humöret hoppas upp och ner och ja, stressen kommer och går. Jag har galet mycket plugg, sedan ser mitt rum ut som helvetet själv och dessutom vill man ha tid att träffa alla vänner. Ja, jag gör så gott jag kan!

Onsdag: Städa, Promenad med Loka, Träning, Cykla, Sy.
Torsdag: Lunch med Caroline, stan med Sarah, tjejmiddag och mys.
Fredag: Plugg, träna, söka jobb, middag på Balder, utgång.
Lördag: Plugg, träna, packa, gäster.
Söndag: Skellefteå med laget, fin middag, plugg.

Nu sitter jag i allafall med en kopp te och lugnar ner mig lite. Gott gott och sedan ska jag ta mig an damsugandet. Härliga härliga lov.

Tea...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0