Godmorgon

Godmorgon.

Skönt med sovmorgon idag. Ska iväg för ett kris möte med min handledare nu angående projektarbetet. Nej, de är inte så farligt som de låter, behöver bara ha koll på lite saker. Sedan ska jag pallra mig ner till stan och lämna in mina CV. En bra dag där jag hinner med massor, sånt gillar vi. Sedan hem och äta, fara och träna och sedan plugg. Åh. .

Den här veckan ska jag försöka få mycket gjord och jag ska göra allt. Massa projektarbete, matte och svenska boken. De krävs mycket för att bara ha en inställning, så jag är nog på god väg.

Ikväll kommer Erik hem, hoppas att han tar en tur förbi mig eftersom jag bor granne med tågstationen. Men nu måste jag skynda mig, ska träffa min lärare halv.

Adjö, trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0