Fredag lördag

Fredag
himla trevlig kväll trots allt. Förfest med Emma, Emma, Liv och Amanda och Norrmannen Evan och katten Simon. Goda människor och goda drinkar. For senare till x3m, trevligt med live band men det är nog bland de sista gångerna jag besöker de stället. Jag är så läss, men roliga människor fanns de gott om.

Lördag
vaknade måttligt bakis, for upp och fikade och drog till stan och mötte Caroline. Trevlig dag och jag behöved all frisk luft jag kunde få för att lindra min huvudvärk. Köpte två skärp, ett blått och ett grått på rea. Ska visa sen.
Caroline köpte ett par jätte snygga skor, jag önskar jag också hade pengar.

Nu kommer Maggan, så jag ska kila till Erik och ha myskväll.
Adjö, och jag hoppas nu för allt i världen att jag kan plugga och fara till fjälls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0