En söndag med drömmar om sommar

Hej, söndag idag.
Jag jublar väl inte direkt, vädret är sämst och skolan börjar imorgon. Jag var mycket mer positiv igår, vet inte var allting for någonstans under natten. Nu sitter jag här med mitt projekarbete och inser att det kommer bli svårt att ha min rapport 70% klar innan torsdag. Kommer inte kunna få respons innan dess vilket är stor betydelse i mitt arbete.

Igår så satte jag faktiskt igång att sy igen. Jag tog den delen som blev över av tröjan som jag gjorde till en kjol och sydde på ett vit tyg och vips blev det en söt liten klänning/t-shirt. Jag har lite mer att göra på den, tänkte sy dit lite söta knappar och två fickor men jag lägger upp en bild senare.

Jag har verkligen så sjukt mycket att göra i veckan.
- Skriva rapport
- Läsa ut Oliver Twist boken
- Lämna in CV
- Kolla balklänning
- Räkna matte
- Göra undersökning (projektarbete)
Jösses.

Jag längtar till sommaren så olidligt mycket.
Då ska jag leva livet. Tjäna pengar och resa!
Säkert lättare sagt en gjort men man kan väl drömma.

image378


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0