Cv och illustrator

Godkväll.image379

Sitter här och fixar till mitt CV. Ska nämligen ut och leta jobb imorgon innan skolan. Hurtigt va!
Jag har ändrat lite saker från förra året och självklart byta ut bilden. Det som däremot var lite lustigt är att jag valde en bild där jag har tandställning. Ser då himla snäll ut på bilden så, den får duga.

Pratade med min morbror idag och han hade goda nyheter om att han hade "fixat" Adobe Illustrator till mig. Yes yes yes, så nu ska jag iväg till biblioteket imorgon och låna böcker. Kommer bli roligt att sysselsätta sig med i helgen.

Nu ska jag sova, ensam, i min säng. Min snutt sitter på ett tåg till Uppsala för att spela innebandy. Ja, det lär ju inte bli mindre innebandy för hans del nästa säsong, vilket bara är roligt, men ibland som kvällar som den här blir man lite putt på innebandy.
Saknar dig.

Sov gott! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en som mig, en hurtig :)

2008-03-10 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0