Blattnickelse

Jaha, nu bär det av igen mot norr. Ska tillbaka till Blattnicksele, där Eriks farfar och farmor bor fast vi stannar bara till söndag. Känns ändå skönt att komma bort lite på lovet i allafall..
Alla andra påskar tre år tillbaka i allafall har jag varit i Stockholm. Saknar grabbarna så sjukt mycket, det går inte att beskriva.

Slapp dag idag, for på stan med Sarah och Sandra. Sedan lunch och shopping med Sarah, himla mysigt. Köpte en sjal till mamma, en mobilladdarhållare till pappa, ett par jeans till mig från Bikbok och ett bar vita strunbyxor.

image409
Jeansen kostade 299, typ ingenting och dessutom gav söta Sarah mig en 20% rabbat kupong så dom blev jätte billiga. Dom är himla sköna och i väldigt fin färg. Ska fundera över helgen om jag ska behålla dom, fast det tror jag! :)

Sedan köpte jag strumpbyxor. Vita, lite tjockare.
Dom kostade 129 kronor.

Ja i allafall så sticker jag alldeles snart, ska bara ner på Ica, handla lite gotta och sedan äta middag och packa klart.

Glad påsk på er alla, så skriver jag på söndag igen!
:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 17:54:22
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Mimmi

Snygga Jeans och Glad Påsk!

2008-03-24 @ 12:58:16
Postat av: javaneh

uppdatera meeer!:)

2008-03-24 @ 14:29:24
URL: http://javiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0