Blåbärsmuffinste

Hej, hemma igen nu.
Druckit en kopp te med smaken blåbärsmuffins, hur gott som helst.

Tränade tjejerna idag, blev en bra träning. Nu vet jag att många av tjejerna läser det här så kan ju passa på att säga hur mycket jag tycker om er och att jag försöker mitt bästa hela tiden. Ni går framåt vilket måste betyda att jag lyckas en del i allafall, men sedan är ni himla påhittiga själva också. Ja, jag kan då inte tänka mig att inte träffa er minst två gånger i veckan. Även om det blev lite hårdare tag idag så tror jag att det bara gjorde gott, så får hoppas på en lite mer taggad träning imorgon. Tycker om er så sjukt mycket i allafall! (:

Nu ska jag forska lite om Oliver Twist. Nämligen prov imorgon.
Åh, är så läss nu och jag blundar bara för allt vi har i skolan. Kämpa kämpa!

Imorgon vi sovmorgon och bara en lektion, sedan ska jag ut med hunden på långpromenad och sedan träna. Plugga lite innan träningen vid sex och sedan topmodel och plugg. Åh, en helt vanlig dag sådär.

(ps. Någon undrade var jag hade köpt smycket som jag visade i de senaste inlägget och det kommer från Shanta i up2 gallerian i Umeå. Glömde skriva det, men nu! )


Nu är i allafall min Erik hemma, och det var så underbart att se honom igen trots att de var så otrolgit kort tid han var borta. Så ikväll kommer jag äntligen att sova gott! (:

image390
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tror säkert att du gör en massa nytta och bra saker för dina tjejer. Är ju tackvare dig de kommer till träningarna och bli bättre för varje match de spelar.

Jag blev så förvånad när jag såg dig igår, hade inte en tanke på att det kanske var du och dina tjejer som hade träning. Men det var roligt och som sagt var. vi får ta och utbyta lite idéer över en fika någon gång. (jag ska fixa den där boken också).
kram!

2008-03-12 @ 13:58:00
Postat av: Mimmi

Det är roligare när det är hårt!
Det är bra!

2008-03-12 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0