Balklänning fixad!

Hej, min dag har varit totalt hur bra som helst.
Trots vädret och allt annat så känner jag mig som ny jämfört med igår. Balklänningen är funnen, hur vacker som helst. Kort, VIT men ska skaffa mig ett rosa stort band och massa smycken med färg så hoppas jag att de går bra. Har även bokat tid hos frisören för färgning och uppsättning. Åh, jag är så lycklig!

Har även sökt jobb idag, verkade lovande men man ska ju inte säga så mycket. Har också haft mitt krismöte med min handledare som inte var något krisamöte och nu känns allting äntligen så lugnt. Ändå som är dåligt är att jag saknar min snutt som inte kommer hem ikväll utan imorgonbitti. Åh.

Nä nu ska jag plugga en timme, sedan ska jag pallra mig till gymmet och sedan hem och dusha, fika, läsa och sova gott.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amandis

asså du är ju så duktig!
varför kan inte jag typ.. ta tag i saker? :P
ses imorrn babe! pussar

2008-03-10 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0