Aktiv dag

Nu har jag slutat skolan, bara en lektion idag, mycket skönt.
Ska titta igenom lite papper som jag ska ha med mig till träningen kl 18 sedan ska jag pallra mig ut i äckelvädret med min fina hund och sedan gym. Ja, jösses. Aktiv dag idag.

Troligen far jag till Blattnicksele igen imorgon med Erik. Vi stannar bara till på söndag, men skönt att komma bort lite trots att det var över fyra år sedan jag firade påsk hemma. Får fira med mami och papi på söndag kväll.
På tal om påsk så ska jag kila ner imorgon och handla påskägg till min familj. Fina, söta och fyllda med godis ska dom vara. Jag hoppas själv på att få ett också.. Hihi (:

Åh justja, har ju faktiskt tagit och fotat dagens outfit.
hehe, det var längesedan.
Lägger in den alledels snart!
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Påskägg äger! :D

2008-03-19 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0