Fredag den 13, 14 Juni

Fredag den trettonde är en dag som ger mig lite nervositet i kroppen, speciellt idag. Det som oroade mig mest var att Erik tillsammans med fyra vänner skulle med bil ta sig till Stockholm för att idag lördag åka till Turkiet. Jag var rätt skräckslagen när jag hör att det hade krockats mer än en bil på E4 men det visade sig ändå att det hade gått bra och de nu har landat i det varma landet.

Det andra som gjorde mig orolig var att vi skulle ut på kvällen och en utekväll på denna otursdag kan verkligen gå hur som helst. Men det blev verkligen tvärtom! Jag hade en underbar kväll med mina undebrara vänner, bra väder och det blev riktigt roligt. Dansade som aldrig förr och det var sjukt roligt.

Jag hade tur igår också. Mamma ringde och berättade att jag hade vunnit 1300 kronor som skulle på kontot nästa månad. Det kändes så himla lyckat och jag känner mig lite lugnare nu inför sommaren när det gäller min ekonomi. Tack!

Imorgon är det min födelsedag. Jag gillar att fylla år och födelsedagarna känns viktiga. Självklart är det inte samma sak som när man var liten men det är en dag då man får träffa släkt och kan njuta av att bli lite uppvaktad.
Mamma frågade vad jag önskade mig och jag stod som ett frågetecken, men nu vet jag faktiskt en del som jag verkligen behöver.

- Svarta leggings
- Baslinnen
- Pengar
- En klänning från Åhlens (behöver verkligen:))
- Olika rosa nagellack
- Trosor
- Två gula KosaBoda glas
- En röd adidas från Stadium (som är slut..)
- Shampoo och Balsam från Lanza
- Inpackning

ja, kan sitta hela dagen.
Solen skiner i allafall och jag ska strax gå ut och ladda inför städning av mitt rum. Tänkte ta ut solstolen och sola lite, kommer säkert somna. Ikväll vid sextiden så ska vi tjejer träffas för att se fotboll och äta snacks. Sedan ska vi ta en sväng på TC och njuta av sommaren.

Ha en skön dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0