Nåonödigt

Dålig uppdatering igår, ursäkta. Jag hade egentligen ingenting speciellt för mig på dagen förutom att vänta på frisören som tyvärr inte hade tid år mig. Jag somnade i solen och tiden gick till slut väldigt fort och kvällen kom. Jag och Amanda for till Emmorna på nygatan och väntade på Liv, Stella och Sandra som var på väg. Sommardroskan var riktigt roligt, men mycket pga vädret.

Jag är hundvakt ikväll vilket faktiskt känns helt okej även om det är lördag.
Sitter just nu och tittar på ett jätte sorgligt avsnitt av Extream Homemakeover. En liten på åtta år som har cancer, besegrat den och sedan fått den igen. Tårarna bara rinner, huvva.

Sytt mig en ny klänning också, ni ska få se ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0