Tyg och mamma tröjor

Nu är det sol ute men det blåser, för att vara positiv är det iallafall en början.

Idag har jag shoppat igen, usch inte bra. Ett tyg igen, med söta små rosa blommor på som egentligen är en gardin från Myrorna. Jätte sött och jag ska snart sätta mig ner och sy en klänning med smock av den.

Jag handlade även två tröjor från H&M. En med blommor på och en randig från mamma avdelningen. Funderar på att byta den randiga, den satt inte så himla bra men den var himla söt och bra pris. Min kamera är förtillfället på vifft så jag akn tyvärr inte visa, ska försöka tills ikväll.

Vila utförsäljning ikväll med Sarah sedan cykling och Projekt på tv! :)

nu ska jag sy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0