Studenten

Erik provar studentmössan tillsammans med kavaj, fin byxor och vit skjorta. Nu inser jag allvaret, på onsdag tar jag studenten. Studentklänningen har jag inte provat sedan Kreta men skorna vet jag passar vilket känns skönt att jag i allafall har något under kontroll, skoskavet.

Studentkvällen är ett stort frågetecken i mitt huvud. Förutom att biljetten är köpt så är det inte mycket annat som känns säkert för den kvällen. Kläderna är största problemet, ett problem som jag verkligen måste lösa snart. Känns så fruktansvärt tråkigt med hög svart kjol och en färgglad body men det är så bekvämt. Lagomt tjejigt att klaga så men för att späda ut min tjejighet så säger jag "det löser sig nog".

Andas in, andas ut.

Kommentarer
Postat av: Elina

Ååh, på studentskivan, då måste jag få krama om dej och gratta dej till att ha klarat av tre år och bara njuta av stundens sötma, jag åker dagen efter till Island så lova mej att vi ses den kvällen! :)

2008-06-08 @ 23:31:47
URL: http://anderssonelina.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååh, på studentskivan, då måste jag få krama om dej och gratta dej till att ha klarat av tre år och bara njuta av stundens sötma, jag åker dagen efter till Island så lova mej att vi ses den kvällen! :)

2008-06-08 @ 23:32:48
URL: http://anderssonelina.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååh, på studentskivan, då måste jag få krama om dej och gratta dej till att ha klarat av tre år och bara njuta av stundens sötma, jag åker dagen efter till Island så lova mej att vi ses den kvällen! :)

2008-06-08 @ 23:34:20
URL: http://anderssonelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0