Studenten

En lycklig dag i mitt liv med tårar, skratt och vackra leenden. Vi kämpade oss genom en kall (4 grader) frukost med champagne och jordgubbar. Sedan dansade vi runt i skolan med våra vackra studentmössor. Vi åkte vagn med stor glädje medan släkt och vänner grattade och sprang med.

  
Mer bilder kommer sedan.

Studentfirandet hemma blev riktigt lyckat. Släkt och vänner, god mat och presenter.
Jag fick : (bilder kommer sedan)
- Sex stycken Kosta Boda glas
- En kokbok
- Liten neccesär
- Pengar
- (Utlandsresan var en studentpresent)
- Massor av blommor
- En diktbok
- Kökssaker
och en hel del mer.

Middag med klassen var hur roligt som helst och det blev riktigt lyckat.

  

Klockan tio for vi till Studentskivan på Corona vilket också var himla trevligt. Dock väldigt dåligt flyt i baren men det är inget värt att klaga på. Kvällen slutade dock i tårar och panik känslor över hur livet egentligen skulle fortsätta. Känner mig dock mer stabil nu och använder mig av ordet "arbetsfri" istället för arbetslös. Nu börjar ett ännu mer effektivt sökande.

Fler bilder kommer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0