Njuta av solen

Hoppade över första lektionen och tog sovmorgon. Vi skulle ändå bara ha betygsnack så det kändes inte särskilt viktigt. Ska snart promenera ut med hunden innan jag far till sista lektionen vid två tiden, bild och betydsnack.

Planerna för idag är
- Träna
- Städa
- Färga och klippa Erik
- Städa

En vanlig dag egentligen. Helgen blev rätt tuff faktiskt. Fysikgränd i fredags och två våningar i lördags. Huvva, det kommer nog dröja ett tag till nästa gång nu. Har heller inte hunnit sy och fixa rosetten som jag lovade, ska ta tag i det så fort jag kan.

Ha en bra dag, nu ska jag njuta av solen.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ idag och hela veckan möter jag pär lernström som är den som gett mig ideén om tävligen så snälla rösta :)
http://livetsomhenke.blogg.se/1212401347_5henrik_utmanar_pr_le.html

2008-06-02 @ 12:49:11
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0