Njut av solen idag!

Klev upp i tid idag eftersom det fanns en liten chans att jag skulle få fixa mitt hår idag innan min frisör tar semester, men det blev inte så. Hon hade ingen tid över så jag sitter och svär över min fula utväxt som för ovanlighetensskull är mörkare än någonsin. Jag är snart påväg up med hunden med Sara och sedan ska jag ner till stan för att träffa Caroline för lunch och sedan några jobb ärenden.

Sedan när jag kommer hem ska jag lägga i en hårinpackning i hopp om att mitt hår ska bli aningen fräschare i allafall och sedan lägga mig i solen och sola en skvätt. Planerna för kvällen känns lite skakiga men jag hoppas att det blir bra, droskan om vädret vill hoppas jag i allafall.

Nu ska jag byta om inför promenaden.
Njut av solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0