Lycklig

Lång skoldag idag men en mycket lyckad sådan. Fick betygen från projektarbetet som jag jobbat så hårt med och kom hem lycklig över mitt betyg. Vi har även fixat vagnen till balen, eller snarare Lisa, vilket känns hur underbart som helst. Äntligen kan man slappna av!

Kom hem vid två tiden och for direkt till gymmet och sprang. Det gick mycket bra trots att mp3 slutade att fungera. For hem och dushade, sedan vad jag tvungen att kila till skolan med hunden för att träffa Liv. Hon hade nämligen sin dator där. Gick halvvägs och kom på att jag hade glömt nyckeln, tillbaka hem och sedan till skolan. Jag var rätt trött vid den här tidpunkten. Erik kom vid halv sex, vi for till stan och sedan käkade vi.

Nu sitter jag och planerar hans födelsedagspresent med min sprängande huvudvärk.

Återkommer ikväll!

image574

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0