Klassensdag

Vi ska ha klassens dag idag och jag är supertaggad. Våra lärare har ordnat allt och vi ska ta oss med bilar mot Kont. Känns hur roligt som helst och vädret är kanon. Står och väljer shorts och vet inte alls hur varmt det är vid havet, känns lite svårt men det är bara att packa med både varma och mindre varma saker så ordnar det sig nog.

Vi kommer hem vid sex tiden och vid åtta ska jag bege mig till Nolia och se Erik spela fotboll. Länge sedan nu så man får passa på när man till och med blir bjuden att komma på match. Stort steg där!

Skönt att få någon en ärlig kommentar på min nya header (tillfälliga). Håller faktiskt med dig och jag ska ändra lite idag när jag får tid. Men jag gillar verkligen det gula, så himla mycket sommar.

Ha en underbar dag och SOLA!
:)


Kommentarer
Postat av: Helt okänd

Jag känner dig inte, har aldrig träffat dig..men vi bor i samma stad och jag älskar att läsa din blogg! Du gör ett jättebra jobb. Fortsätt så...:)

2008-06-04 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0