Heja Sverigee

Fotbollskväll hos mig.
Det ska bli riktigt roligt med massa onyttigt. Jag tänker inte dela med mig av mina tankar om Sverige matchen ikväll eftersom jag bara är negativ, men samtidigt lite realistisk tror jag. Kvällen kommer i allafall bli riktigt bra.

Nu städar jag fast solen skiner ute. Jag hoppas ändå att jag kan försöka få bort tjejerna från mitt rum eftersom det troligen inte hinner bli helt städat. Damsugningen får jag vänta med tills på måndag.

Har just bestämt en sak som skall hända på min födelsedag. Jag och Sarah, min bästa vän ska och äta sushi på en grön gräsmatta. Nästan mer än vad man kan önska sig, lycklig kommer jag vara.

Återgå till städandet nu. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0