HändelsErik dag.

Hallå!

Händelserik dag idag måste jag säga. Började i skolan, vi satte igång och fixade våra tre underbart snygga lakan som ska pryda vår vagn på studentdagen. Det gick riktigt bra och det blev ruskigt snyggt faktiskt. Efter skolan for jag till stan med Sarah, typ hundra år sedan jag träffade henne sisst. Köpte ett linne och en klänning till studentkvällen men tror att jag kommer lämna tillbaka båda och köra på hög svart kjol och ljusgult linne. 

Köpte även mat idag och jag råkade sno tre tomater. De hängde kvar på armen bland alla shoppingpåsar så jag glömde totalt bort att lägga upp dem på bandet. När jag sedan insåg förskräckt att jag inte betalat för de tre röda tomaterna visste jag inte alls vad jag skulle ta mig till. Några sekunder tänkte jag att jag skulle vända om men Sarah skrattade och drog mig i armen, men jag kan inte låta bli att erkänna att det kändes fel. 9,90 kronor kilot så det var inte så mycket oj oj i allafall :)!

Allting är fixat imorgon för min Eriks födelsedag. Ska bli riktigt roligt men jag missar dock när vi ska pynta vagnen men födelsedagar går före, tyvärr.

Nu tittar solen fram i det iskalla Umeå och jag börjar tagga studenten.
Snart är det dags!


Kommentarer
Postat av: C

inte gult linne du!

det blir så gult då! ;P

2008-06-10 @ 15:35:36
URL: http://ine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0