Födelsedagen

Jag hade en trevlig födelsedag med mina kära vänner och familj.
Jag fick lite smått och gått, blandannat:
-OPI nagellackset
-Guld nagellack
-Foppadojjor
-Pengar
-Massa te
-Örhängen (fast jag inte har hål, än..)

Lunch och glass på stan med min bästa vän Sarah. Mycket trevligt, synd bara att vädret var sämst. På kvällen kom Sarah, Amanda och Stella. Vi hade kanske den roligaste kvällen någonsin. Vi spelade spel och skrattade så mycket så vi nästan grät. Otroligt roligt. Amanda ska lista ut att vi har valt personen PINGU till henne och för att hon ska lista ut vem hon har måste hon ställa frågor. Amanda ställer frågan:
- Är djuret köttätande?
-Ja
- Är det en elefant? häst?
vafan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0