En massa saknad

Kom precis från gymmet. Det gick riktigt bra men tog det rätt lugnt. Känns dock tokmycket i låren just nu och jag sitter och gruvar mig lite för att ta mig ner två våningar till mitt kvällsfika. Innan träningen passade jag på att klippa Erik och på en kvart var det klart. Jag beundrar mig själv för att jag stod ut idag eftersom han for som ett litet barn fram och tillbaka när jag skulle klippa men det blev rätt bra. Ska finslipa lite nu ifall han kommer hit så att han iallafall inte behöver skämmas imorgon när han går till jobbet.

Imorgon är det en helt vanlig skoldag faktiskt, förutom att alla lektioner istället för bara plugg består av fika och betygsnack vilket är helt okej tycker jag! :)

Satt och tänkte på mina småtjejer som jag tränar idag och insåg att jag inte kommer träffa dom på typ två, tre månader. Det känns jätte tomt eftersom jag redan idag känner att något saknas. Får nog sätta mig ner och förbereda nästa säsong så jag blir lite taggad och tänker på annat. Mina söta söta underbara fina tjejer.

Dessutom saknar jag Grekland jätte mycket. Jag vill tillbaka och stanna länge och jag hoppas att jag har lite pengar när sommaren är slut som jag kan lägga på en resa tillbaka dit i höst eller vinter. Vackra Grekland.

image572

Nej nu ska jag skona er från mitt pladder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0