Bästa klassensdag

Ni skulle bara veta hur glad jag blir av era kommentarer. Bäst!

Nu har jag precis kommit hem från klassens dag som vi spenderade på Kont. En liten strand där vi alla solade, vissa badade och fikade. Sedan grillade vi en bit bort och jag lärde mig att äta potatissallad. En lycka eftersom det är så himla enkelt att fixa och ta med sig! Har haft en underbar dag verkligen med världens bästa klass. Nu är vagnen fixad och imorgon börjar vi med det första som ska pyntas. Kommer bli så grymt!

Jag är lite smått på jakt efter ett par nya skor till studenten. Egentligen har jag ju mina svarta, bästa, underbara men vanliga skor som jag kan använda. Men som sagt, alldeles för vanliga. Kan dock vara rätt bra eftersom min klänning är rätt pampig. Aja, valet är lätt. Har inga pengar att lägga på skor eller någonting annat roligt att ha eftersom jag inte har något jobb i sommar. Det känns fruktansvärt, fy!

Nu ska jag byta om och pallra mig till Nolia. Erik har match.

Skriver ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen hur skön dag som helst! :D

2008-06-04 @ 19:30:56
URL: http://annanicoline.blogg.se
Postat av: Emma

tack för i dag! :D

2008-06-04 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0