+32

Idag stod det 32 grader på termometern när jag kom hem vilket ger rena växthuskänslan ute. Var i skolan en snabbis idag och planerade studenten och sedan for jag och Stella en liten stund på stan, utan att det blev någon shopping för mig. Bra Anna.

For hem, fixade en liten ute "gård" åt min sköldpadda så hon kan vara ute i det fina vädret och sedan har jag bara solat och tagit det lugnt. Ska snart ut med hunden när det börjat blåsa lite mer, hon ligger just nu under soffan för att undvika all värme så jag får nog vänta tills hon känner sig redo.

Har lite bilder från gårdagen.

   


En liten vit älskad kanin lämnade oss idag och fick somna in.
Han saknas, lilla älskade kanin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0