16 juni - riktig sommardag

Vädret var kanon idag.
Sarah och Amanda sov över igår och vi vaknade vid halv elva, åt en god frukost som mamma fixade fram och sedan for de mot stan. Jag for till Helena, min granne och vi for sedan också till stan.

Helena bjöd på födelsedags lunch, sushi, hur gott som helst. Vi satt i rådhusparken och smaskade på den dyra lunchen tillsammans med en liter Ramlösa jordgubb/lime. Det var hur underbart som helst och jag fick även en present, ett silver smycke från Guldfynd. Jätte sött!

Jag handlade även lite smått och gott.
- Ljusblått tyg från Ohlssons tyger.
-Tråd
- Leggings från H&M

Ikväll planerar jag att fara till min kusin för en sleep-over. Ska bli jätte mysigt, hyra film och äta snacks. Sedan imorgon blir det stan och lunch. Dagen kommer bli kanon! :)

 

Nu ska jag ut i sommarvädret med Loka, hon har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0