Planer

Jag är helt död i hela kroppen, mina fingrar och ben skakar. Har egentligen inte alls haft en särskilt jobbig dag men trött är jag i allafall. Jag klev upp vid tio och åt frukost med Erik som åt lunch mellan jobbet. Efter det for jag och pappa och sprang med hunden. Gick inte alls bra faktiskt, länge sedan jag sprang utomhus och ja det krävs mer träning. Har hunnit att övningsköra nu också. Det går bra men sjutton vad man litar för mycket på folk med bil, ett litet ryck och man är död.

Planerna om att fara till Blattnicksele i helgen blir troligen inte av. Istället är planerna om helgen att fara till Amanda i Täfteå imorgon vid tre tiden för att grilla och dricka. Blir himla mysigt, dessutom täfteåfestivalen. Kommer nog bli nice om jag undviker att prata väder.

Lördagsplanerna är inte riktigt färdiga än men jag och Erik ska iallafall kanske ta en roadtrip någonstans och pappa gav mig ett ruskigt bra förslag idag. Jag har redan föreslagit Sundsvall (svar: för långt + ikea), Övik (svar: mjaaeaea) men sedan kom pappa på ett jätte bra förslag som jag inte kan nämna nu, måste prata med Erik om det först och övertala honom. :)

Kvällens planer är att jag ska försöka sy en t-shirt. Hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0