Internet..

Datorn har varit utan internet så jag har varit sämst på att blogga men nu efter att jag har lekt lite elektriker och dragit om sladdarna i arbetsrummet så har det faktiskt fixat sig, kors i taket.

Jag har idag varit med min granne på stan för att fika och hon bjöd mig på macka och glass plus en söt randig top i födelsedagspresent. Jag blev super nöjd och ska visa upp den ikväll när pappa kommit hem med kameran.
Inhandlade även ett sött orangerött nagellack som jag blev lite kär i, bara lite sådär.

Snart , eller klockan sju ska jag hålla i fysträning på Gamlia med några tjejer. Antar att de inte blir många vilket känns lite tråkigt, men träning ger det ju iallafall. Idiot som jag är har jag bestämt mig för backträning och jag ska ta täten. Anna.... Aja, känns som man borde komma igång nu så det är inget att lipa över, lite backe, lite backe på Gamlia. Uh.

På tal om ingenting så har jag ständigt sökt jobb i sommar och nu har jag fått napp, ska på arbetsintervju imorgon. Nervöst och kul, nu håller jag tummarna.

tjingelingeling!


Kommentarer
Postat av: Emmi

vart ska du på intervju? :) puss

2008-07-02 @ 10:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0